Voor wie?

Welke doelstelling je ook hebt, iedereen is welkom. Voordat we gaan trainen zal er een intake en trainingsassessment plaatsvinden. Aan de hand hiervan wordt jouw persoonlijke plan van aanpak ontwikkeld. Hierin worden de doelstellingen, wensen en andere belangrijke factoren meegenomen. Hieronder staan een aantal voorbeelden van doelstellingen. Heb je een specifieke doelstelling en ben je benieuwd of ik jou hierbij kan ondersteunen? Neem dan vrijblijvend contact met mij op of vraag een gratis proeftraining aan. 


Fysieke doelstelling

Voor iedereen die wil:

▫ Afvallen 

▫ Aankomen

▫ Spiermassa opbouwen

▫ Conditie verbeteren 

▫ Functioneel trainen

▫ Houding verbeteren

▫ Sport specifiek doel, zoals trainen voor een marathon of (top)sport

Mentale doelstelling

Voor iedereen die:

▫ Stress en frustratie wil verminderen

▫ Depressieve en/of angstklachten wil verminderen

▫ Meer energie wil opbouwen na bijvoorbeeld een burnout

▫ Weerbaarder wil worden

▫ Zelfvertrouwen wil vergroten 

▫ Wil sporten ondanks een mentale beperking  

* Als sociaal pedagogisch hulpverlener heb ik ervaring met psychische problematiek

Medische doelstelling

Voor iedereen die is uitbehandeld bij een professional, zoals revalidatie, fysiotherapie of sportarts. Voor wie de stap naar zelfstandig trainen nog te groot is. 

▫ Lichamelijke klachten, denk aan rug, knie, schouder, heup

▫ Diabetes 

▫ Reuma 

▫ Tijdens of na ziekte 

▫ Overgewicht

▫ Balans verstoring